Brunett igen?

Idag hittade jag en mapp med bilder som jag inte visste att jag hade men som jag har saknat. När jag tar kort på mig själv lägger jag in bilderna i en "Marie" mapp med årets årtal. Inte bara för att jag är ego, hehe, utan för att det är kul att gå tillbaka och se hur man såg ut och hur mycket man förändrats under just det året. Jag började med detta när jag bodde i Oskarshamn med mitt ex. När vi gjorde slut brände jag över alla mina bilder på två skivor men jag hör för mig att alla inte fick plats. Och eftersom jag inte haft dessa bilder på datorn har jag under dessa år som gått trott att den mappen var de bilder jag struntade i att bränna. Har tänkt på bilderna flera gånger om och "ångrat" att jag inte brände dom. Har velat gå tillbaka och se hur jag såg ut då. Men så idag då så hittade jag av en slump denna mapp på ett ställe jag aldrig hade kommit på att titta i. I en mapp som heter Remote Assistance Logs som låg i min dokumentmapp. Hur f*n har den mappen hamnat där? Och vad är det för mapp, vad betyder det? Borde inte bildmappen hamnat bland alla andra bilder som fanns på skivan jag brände? Jag fattar inte hur den hamnat där men glad är jag att jag hittade den =o)

Nu har jag gått igenom gamla bilder på mig själv och blev sugen på att färga håret brunt igen. På den tiden var jag nämligen brunett. Vore riktigt skönt att slippa den där jäkla fula utväxten och att behöva färga den en gång i månaden. Men ska jag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0