Beslutsångest och förberedelser


bild från 2006

Jag har beslutsångest. Jag känner inte för att träna idag, men det är ju midsommar i helgen så då blir det ingen träning igen förns på söndag. 3 dagar utan träning är mer än vad jag klarar av, haha!!!

Men jag har lite att göra idag ändå. Förbereda maten för morgondagen. Ska bland annat göra en ny sås jag aldrig gjort förut. Hittade receptet på nätet. Den ska stå och sjuda i en timme!? Sen ska köttet marineras och grönsaker skäras. Imorgon blir det grillspätt med oxfilé, grönsaker och halloumiost. Mums!!
Funderar på att baka nåt bröd också att ta med mig...

Sen ska jag hämta ut ett paket idag. Eller jag hoppas det i alla fall. Har beställt lite(?!) kläder men dom vill ju aldrig komma. Vore kul om man fick ha nåt nytt på sig på midsommarafton. Jäkla strul!!

Fixa naglarna ska jag göra idag också. Sånt är ju viktigt ;o)

Nej om man skulle ta och sätta igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0