Vandrande pinne

Om jag vaggade fram som en tjock farbror igår så skulle ni se mig nu. Det går inte beskriva min gångstil. Jag är så otroligt stel i benen och att ens försöka böja på dom är helt uteslutet. Det är helt sjukt vilket träningsvärk jag har.
Detta betyder att jag inte kommer ta mig till gymmet idag. Förhoppningsvis är jag lite mjukare imorgon men idag blir det ännu en vilodag.

Jag satt uppe till 4 inatt/imorse så jag har nyligen klivit upp ur sängen och fått i mig lite frukost. Börjar bli en vana nu med att sitta uppe halva nätterna. Tur att man är "ledig" om dagarna. Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag åka och handla lite ingredienser för ett nytt recept jag tänkte prova idag. Så kika in ikväll så får ni se vad jag lagat för nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0