Sol och bad

Jag, Anneli och Johan har legat på stranden i några timmar och lapat sol. Blev lite badande också. Jag hade Foppa och Hazel med mig och Foppa älskar att bada. Hazel var lite mer försiktig och badade inte mer än benen. Jag försökte bära ut henne men hon ville inte. En badkruka helt enkelt precis som matte sin =)
Har lyckats bättra på brännan lite. Skönt att solen kom tillbaka innan brännan försvunnit helt och hållet. Lite trist att börja om ifrån början. Det ska tydligen vara lika bra väder imorgon också så då får jag passa på igen att sola för sen ska det bli sämre väder igen...

Foppa i vattnet & Hazel på land


Johan och Foppa


Foppa spanar


Hazel höll sig på land. I vattnet blir man ju blöt ;o)



Kommentarer
Postat av: Kusse

Jo, har semester i en vecka till efter denna. Klart vi ska åka och bada! Säg bara när och var så kommer vi! <3

2009-07-15 @ 20:22:41
URL: http://simonslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0