Ser ut som att helgen är räddad

På torsdag åker föräldrarna bort och kommer hem igen på tisdag. Det betyder alltså sex dagar ensam i ett tomt hus för min del. Inget jag direkt sett fram emot. Ett par dagar går bra men inte sex. Men nu ser det ut som att jag slipper. Jag åker nog till Vansbro via Örebro på torsdag. En kompis till mig bor i Vansbro men jobbar i Örebro. Jag ska alltså åka till Örebro med tåget för att köra hem han och hans bil till Vansbro då han själv blivit av med körkortet (haha). Sen spenderar jag några dagar där med honom. Perfekt då det är Vansbrosimmet just i helgen så då brukar det va drag har jag hört (för en gångs skull, haha).
______________________________________________________________________
Update:
Japp, det blir Örebro och sen Dalarna i helgen. Men jag åker redan på onsdag så jag hinner träffa min kära Marcus också. Vi har inte setts på sååååå länge så det ska bli så kul =)
Fan imorgon har jag att göra. Måste tvätta så jag har rena kläder att ta med mig. Mobilen ska laddas med ny musik och så är det säkert hundra saker till jag måste göra...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så duktig du är, jag har dessvärre lagt av med träningen nu på sommaren..

2009-07-07 @ 09:32:22
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0