Orolig

Jag har börjat få ont i vänstra knät till och från. Mest när jag kör bil faktiskt och det låter ju lite konstigt. Kopplingsknä är den nya musarmen ;o)
Men ikväll när jag kom tillbaka ifrån en svalkande tur genom Bålsta på fyrhjulingen kunde jag knappt gå till huset för att knät gjorde så ont. Vad fan är det som händer? Ska mitt knä pajja ihop nu? Kommer jag kunna ta mig ut och springa? Jag får ge mig ut på en testrunda nån kväll och se hur det känns... men det blir inte just ikväll =oP


Så här såg jag ut när jag var ute och åkte. Svalkade skönt kan jag säga. När jag åkte som fortast på 70-vägarna blåste tröjan upp så jag satt och körde med bar mage, haha =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0