Min älskling mår inge bra =(



Min lilla älskade Hazel mår inge bra och jag vet inte vad som är fel med henne. Det började lite igår då jag märkte att hon var ovanligt trött. Hon låg och sov nästan hela dagen. Och idag är hon ännu tröttare och spydde tidigare när vi var ute på tomten. Visserligen bara lite vitt slem men ändå. Och nu under kvällen tycks hon bara må ännu sämre. Jag, lillebror och hans tjej satt i köket och spelade TP ikväll. Jag tyckte att det var konstigt att inte Hazel också var i köket för hon vill alltid vara där jag är. Ropade på henne men hon kom inte, vilket hon också alltid brukar göra i vanliga fall. Hittade henne i min säng, för trött för att komma själv. Så jag bar in henne i köket och la henne i en hundkorg med min kudde i som hon kunde bädda ner sig med. Där låg hon och sov tills vi spelat klart. Nu ligger hon och sover i min säng. Jag har försökt prata och gosa med henne men hon reagerar inte. Orkar inte gosa tillbaka. Jag vill veta vad det är för fel på henne. Synd att hundar inte kan prata och tala om vad det är för fel på dom när dom är sjuka. Är hon inte bättre imorgon bitti är det veterinären som gäller. Mitt lilla hjärta. Vill inte se henne så här =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0