Måndag igen


Dagens frukost

Ny vecka igen. Fy vad fort tiden går. Alldeles för fort. Jag får ju ångest...

Jag var duktig och gick upp 9 idag fast jag var uppe till halv 2 inatt. Hur lyckades klockan bli så mycket? Jo för tiden går för fort! Men i alla fall, jag har inte sovit bort hela förmiddagen. Jag har duschat och ätit en ordentlig frukost för ovanlighetens skull. Har blivit mycket mackor de senaste veckorna men idag blev det gröt till också. Så nu är jag proppmätt och kommer förhoppningsvis hålla mig det ett tag.
Vid 12 ska jag åka till Jakobsberg på ärenden. Sen hem igen och byta om för att sen bege mig till gymmet. Dags att ta tag i styrketräningen igen. Känns som att jag tappat en del muskler nu under sommaren och det är ju aldrig kul.

Men men, det var lite om hur min dag kommer se ut. Nu ska jag vila magen lite och sen ska jag börja göra mig iordning.
Ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0