Inte helt oväntat


Dagens reseoutfit. Svalt och skönt ska det va i värmen =)

Japp, idag känns det att gårdagens träningspass tog. Men det är sånt man får räkna med när träningen lyst med sin frånvaro i nästan två veckor =(

Fick problem med packningen idag. Igår när jag kollade vädret på tv4 sa dom att det skulle regna ons-fre, så jag har packat jeans, blusar och en tjocktröja om det blir extra kallt. Så vaknar jag upp och det är solsken och 22 grader varmt ute. Fan! Det får inte plats med mer kläder då jag bara har en ryggsäck med mig (ja ni läste rätt. Jag ska enbart ha en ryggsäck med mig för 4 dagar). Men nu har jag lyckats stuva om och gjort plats så nu har jag med mig allt jag kan tänkas behöva.
Nu ska jag bara slänga på mig lite mascara och sen är det dags att bege mig till tåget. Bye bye vi hörs på lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0