Idag kanske det händer!

Jag står i köket och kokar gröt när mamma kommer upp och säger:
Mamma: Vad fan gör du uppe så här tidigt?
Jag: Tidigt? Klockan är ju 10
Mamma: Va? Jaha, jag trodde den var 8

Ja någon här i huset är tröttare än jag, haha.

Sitter alltså nu och äter frukost med nyduschat hår. Jag har ett viktigt möte idag klockan 12.30 och mitt hår tar sån tid att torka så jag måste vara ute i god tid. Ja jag vet att det finns hårfön men jag använder nästan aldrig den. Vill inte slita på håret i onödan =)

Som sagt, 12.30 ska jag på ett möte och det vore snällt om ni höll tummarna för mig. Och gärna en extra tumme för att det inte regnar när jag ska åka för idag åker jag fyrhjuling då pappa har bilen till jobbet. Jag skulle behöva en egen bil känner jag... =/

Nej nu ska jag äta upp frukosten och sen ska jag se på days och göra mig iordning i reklamerna. Haha! Men glöm inte, håll tummarna för mig!!



Kommentarer
Postat av: Kusse

Håller tummar och tår!!

<3

2009-07-28 @ 11:42:04
URL: http://simonslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0