Har en dålig dag

Känner mig som skit idag. Känner mig ofräsch och grå. Kroppen är orakad och håret är skitigt men jag ska ju träna ikväll så det är ju knappast nån idé att tvätta det innan. Så det är bara att gilla läget.

Blev otroligt sugen på bullar. Vill baka men hinner nog inte klart innan jag ska till gymmet. Det ska ju göras deg, jäsas, bakas ut, jäsas igen och sen gräddas. Det tar sin lilla tid. Synd att jag kom på det nu och inte för ett par timmar sen. Men imorgon blir det nog bullbak. Mmm vad gott det är med hemmagjorda nybakade bullar.

Som sagt så ska jag till gymmet senare. Det är tisdag idag vilket betyder att det står dans på schemat. Känner egentligen inte för det men väl där blir det ju gjort. Och efteråt känns det ju otroligt skönt så jag ska dit i alla fall. Om ändå tiden kunde gå lite fortare bara så jag har det gjort...

Kommentarer
Postat av: kusse

MEN ÅHHH!

2009-07-21 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0