Frustrerad


Vad irriterande det är när man är inställd på att man ska träna idag och så kan man inte. Jag är inte helt säker på vad det är för fel på mitt öra än. Jag tror inte det är öroninflammation längre, men vad är det då?
Jag hoppas det har gått över tills imorgon för då tänke jag gå på Dans-passet. Jag tänkte att jag skulle komma igång med konditionsträningen nu en gång för alla. Det gick ju så bra förra gången men sen vet jag inte vad som hände men jag slutade i alla fall. Så jobbigt när man måste börja om varje gång. Men nu blev jag lite taggad av att se alla gamla friidrottsresultat så nu jäklar ;o)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Cool bild!

2009-07-06 @ 18:02:33
URL: http://nannahelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0