Friidrottsminnen i en pärm




Det var riktigt kul att kolla i friidrottspärmarna. Kul att se alla resultat och se alla gamla namn man känner igen. Kommer ihåg en tjej, Marlene Lindström, som var helt överlägsen. Och jag var den ständiga tvåan på större tävlingar när hon var med. Hon var sjukt duktig. Jag undrar om hon håller på än idag...

Hittade gamla nummerlappar och gamla träningsprogram också. Såg i ett av programmen att det fanns ett speciellt styrkeprogram just till mig. Jag var ju minst i gruppen så jag vet inte varför jag skulle träna hårdare än alla andra. Men jag skulle göra extra armhävningar, rygglyft och situps. Plåga den lille bara, haha!

Sen hittade jag ett gammalt träningsprogram för ett 4-dagars träningsläger vi var på. Gamla minnen kom tillbaka och träningslägren i Rättvik var dom bästa. Jag var ju som sagt minst i gruppen så dom "äldre" fick ta hand om mig. Haha! Dom var så snälla allihopa. Jag var väl "lillasystern" skulle jag tro, hehe. Jag hade ju min storebror med mig också men jag var nog mest en plåga för honom. Jag är ju 5 år yngre så i den åldern var det mest pinsamt att systern hängde med överallt =oP

Kommentarer
Postat av: Linus Lövström

Tror jag kommer ihåg henne. Va d hon som va duktig i UIF lr från Ununge?

2009-07-06 @ 14:38:11
Postat av: Zandra

Så är de ju fortfarande! :-D

2009-07-06 @ 14:40:38
URL: http://lillalalls.blogg.se/
Postat av: Marie

Japp, det var hon Linus. När man kom till tävlingarna och man såg att hon var där visste vi direkt att jag antagligen skulle komma 2:a. Hon var den enda jag aldrig kunde slå. Men så var hon ett år äldre också...



Jag googlade henne nyss och det sista jag hittade var Mångkamps SM 2001. Där var hon som vanligt överlägsen i spjut.

Om du bildgooglar henne så får du fram en bild. Kommer du ihåg hur hon såg ut?



Tycker fortfarande att det är sjukt att vi har "sett" varandra när vi var små och så hamnar vi i samma klass i Malung. Vad ä oddsen? Hehe!

2009-07-06 @ 14:58:22
URL: http://mariesfitness.blogg.se/
Postat av: Linus

Hehe sant:) Japp, kommer ihåg henne. Tyckte hon va så snygg:)

2009-07-20 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0