Fel dygnsrytm


Jag måste börja ändra min dygnsrytm nu. Det funkar inte att sova till 11-12 om dagarna. Igår tänkte jag att jag skulle gå på push-passet klockan 10. Tror ni jag var pigg för att gå upp 9? Knappast, men två timmar senare var jag uppe. Om jag ska kunna gå på morgon passen på gymmet så måste jag sluta sitta uppe sent på nätterna. Nej, från och med måndag är det jag som börjar ändra mina sömn-vanor.

Hazel verkar vara sitt vanliga jag igen idag. Hon åt sin frukost, hon har gosat och krävt uppmärksamhet av mig som hon alltid brukar. Skönt!

Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag lägga mig på baksidan och sola mitt vita arsle. Där kan man ligga i string och sola utan att grannarna ser. Men man måste passa på fram till 2-3 nån gång för sen är det skugga på hela baksidan och man måste lägga sig på framsidan och sola. Så på baksidan solar man baksidan och på framsidan solar man framsidan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0