Dagens träning

~Biceps
~Mage

Alltså shit vad jag har tappat mycket muskler. Jag som började bli lite biffig och körde bicepscurl med 13½ kilos hantlarna där på slutet för en månad sen. Men sen kom sommaren och värmen och att svettas ihjäl i ett gym var inte det minsta lockande. Nu när jag är tillbaka märker jag stor skillnad. Styrkan jag hade då är nu ett minne blott och jag har återigen spagettiarmar. Jag hatar spagettiarmar. Jag vill inte vara spinkig, jag vill vara biff! Med lite tur går det snabbt att få tillbaka musklerna jag tappat men det kommer krävas hårt arbete. Men jag ska få tillbaka dom!
Vad meningslöst det är att träna som en tok och så är allt borta på några få veckor =(


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Rätta svaret på minitävlingen var mini pc :D

Görs?

2009-07-27 @ 18:20:00
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Godmorgon. =) Sovit gott?

2009-07-28 @ 06:55:00
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0