Dagens träning

Lutande hantelrodd
3 x 12 reps 10 kg

Sittande kabelrodd

12 reps 35 kg
12 reps 40 kg
2 x 8 reps 45 kg

Latsdrag
3 x 10 reps 30 kg

Armhävningar

3 x 12 reps med fötterna på en bänk

Bröstpress i maskin
3 x 9 reps 17,5 kg

Liggande hantelpress
2 x 7 reps 9 kg

Sittande tricepspress

2 x 10 reps 10kg

Dips på bänk
3 x 12 reps

Idag var med massor med folk på gymmet. Kul =oP
Som ni ser så körde jag väldigt lite triceps. Har blivit jättedålig på att träna triceps. Två övningar som dessutom är rätt "klena" räknas ju knappt. Måste skärpa till mig till nästa gång.
Ryggen kändes det riktigt trögt i. Har ju inte kört rygg sen 25:e juni så det är inte så konstigt att jag tappat en del. Kärpning på den delen också!
Bröst vill jag ju alltid ta det lugnt med men gjorde tre olika övningar ändå. Skulle nog inte gjort det, hehe. Kommer kännas imorgon =/

Och imorgon börjar en ny träningsvecka. Måste försöka planera träningen lite bättre mot vad jag gjort den här veckan, fast ändå har jag hunnit gå igenom de stora muskelgrupperna och kört 2 konditionspass. Dock har jag inte fått med någon joggingtur men det är inte hela världen, fast det hade ju vart bra med tre konditionspass...

Kommentarer
Postat av: TOBBE

svar:jag är en viking :)



Att träna ensam är kanske inte det roligaste. men jag klarar mig :)

tjejer gör minst lika bra som killar på gymmet,så det är bara bortförklaring. för att man är tjej så behöver inte d betyda dem är värt minst. Det är nån idiot som har kommit på den idé..



Allt bra med dig idag vännen?

kram påre

2009-07-26 @ 14:16:28
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

fick du mitt meddelande? blogg.se har allvarliga problem,därför frågade jag om du fick mitt meddelande!

Det står såhär ibland för mig Ett fel uppstod när din data bearbetades.

2009-07-26 @ 14:16:35
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: FS

Hur kan man leva i så mycket smuts?



Läs inlägg för att se vad jag menar

http://falsksanning.blogg.se/2009/july/lever-i-smuts-haha.html#comment



kram ;) <3

2009-07-26 @ 18:31:57
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0