Dagens träning


Biceps
Axlar
Mage


Idag drog jag med mig lillebror till gymmet. Passade på att utnyttja det och tvingade han att ta några kort på mig. Fan det kändes att jag inte styrketränat på ett tag. Fy så klen jag var i biceps. Axlarna kändes det däremot ingen skillnad i. Men mina älskade biceps som jag hade på "växning" är helt borta nu, vilket syns på bilderna som togs. Spagettiarmarna är återigen tillbaka. Men som tur är så har man ju bra muskelminne så om inte allt för lång tid är dom tillbaka ska ni se ;o)

Avslutade passet med att träna magen. Började med några situps och lite sånt men avslutade med medicinboll tillsammans med lillebror. Han kastar mot mig och jag tar emot och går ner och gör en situp och sen upp och kastar till honom igen. Otroligt skön övning som tar på fler ställen än bara magen. Körde ofta den med morfar på den tiden jag friidrottade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0