Dagens träning

~55 min Pilates

Japp, pilates var det jag var på. Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det var som ett långt corepass i riktigt långsamt tempo. Jobbigt var det eftersom allt ska göras i slowmotion. Jobbigt att samtidigt spänna musklerna, röra sig långsamt, hålla koll på hållningen och så ska man andras också. Hehe.
Känns som att jag gjort hundra ryggresningar och det kändes som satan i ryggen mot slutet. Magen hade jag dock velat köra lite hårdare på. Men bra var det och jag kan definitivt tänka mig att gå på det igen =)


Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifråna

sv. ah okej :D vad kul , vart flyttade dudå?

nog är det mycket ja på sista tiden, hinner inte med nånting i all flytt och semesterresor å ja vet inte allt, ;o hah

2009-07-30 @ 12:10:09
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0