AMS + SJ = Strul

Vilken jäkla dag. Jag åkte ner till arbetsförmedlingen för att äntligen skriva in mig. Så fick jag en tid för möte på torsdag men jag sa att jag ska åka bort imorgon. Men idioten kunde ju inte ändra det så jag sa att jag skulle försöka boka om tågbiljetten om det gick (jag har valt en ombokningsbar biljett). Så går jag in på SJ och ska boka om den. Men då har jag redan "checkat in" då jag mottog biljetten i sms-form så då går det inte boka om. Vafan är då vitsen med att köpa en ombokningsbar biljett? Så jag fick ringa till arbetsförmedlingens kunstjänst och säga att jag inte kan komma på torsdag. Så nu måste jag ringa till arbetsförmedlingen i Jakobsberg och boka in ett möte där för förmedlingen i Bålsta stänger för semester nästa vecka. Suck!

I alla fall så åker jag ändå imorgon. Jag kommer till Örebro vid 13-tiden och då hämtar Marcus upp mig så har vi resten av dagen tillsammans fram till kvällen då jag åker till Henke. Sen på torsdag när Henke kommer hem ifrån jobbet beger vi oss upp till Dalarna och där ska jag stanna till på lördag.

Nu ska jag snart fixa iordning något att äta. Klockan 18 ska jag köra dans-passet på SATS men jag åker nog dit lite tidigare och kör lite styrka innan. Mitt öra är oförändrat men det skiter jag i. Jag ska träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0