6,51

Bild: midnattsloppet.com

När jag var 10 år (1996) sprang jag Lilla Midnattsloppet som är 1,6 km6,51 minuter och kom då 5:a av 88 st. Hur bra var inte jag då? Okej, nu ska då tilläggas att just den banan var otroligt lättsprungen då det var plant i princip hela vägen till slutet då det gick nerför. Man kunde spurta från start till mål, men ändå jag var 10 bast. Idag skulle det aldrig vara möjligt. Men en gång i tiden var jag snabb och kunde springa. Om det ändå var lika enkelt idag =(

Jag har ett kort från den kvällen då jag står på prisscenen och tar emot mitt pris utav Uffe Larsson. Jag undrar vart det albumet finns nerpackat...!?!
 

Hittade detta resultat när jag googlade mig själv. Jag vet att det finns gamla friidrottsresultat där på mig. Jag har en massa pärmar också med alla mina resultat från alla tävlingar jag nånsin gjort. Mamma sparade allt och skrev ner och satte in i pärmar. Då tyckte man det var onödigt att skriva ner allt men nu är det kul att kunna titta efter gamla resultat. Jag ska se imorgon om jag kan komma åt dom pärmarna för nu är jag sugen på att kolla fler resultat =)

Ger er länken ifall ni inte tror mig ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0