Vitaminkick tack!

Blev väckt av pussar och kramar och ett himla fjäskande ifrån Foppa. Han ville att jag skulle släppa ut honom. Kul hund...

Idag är jag jättesnorig och känner mig otroligt fräsch. Not! Jag ska snart slänga på mig lite smink så att man kanske känner sig lite snyggare.
Idag kommer det dock inte hända mycket för min del. Jag ska plugga körkortsteori inför morgondagens lektion. Sen så kommer jag vila så mycket jag bara kan så jag inte blir dundersjuk nu. Det är ju kalas på söndag och det vill jag verkligen inte missa ;o)
Jag får åka med mamma ner till centrum och inhandla lite frukt som jag får chocka kroppen med. Om hon nu ska åka ner. Hon ska nämligen få främmande idag. Illa tidpunkt...

Nej nu ska jag ta tag i mig själv...

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag!

(Sitter inte vid min dator nu så det blir ingen rolig bild till. Jag vet ju hur tråkigt det är att läsa en blogg med bara text, men ni får ha överseende med det nu när vi har internetproblem här hemma)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis på din stora dag!! Hur ska du fira? :)



Vad gullig du är , då lovar jag att göra dom :) Blev en pw imorse också, inte lika lång, men det går framåt.. tjoho ;)



Ha en jättebra födelsedag!

Kraaaam

2009-02-18 @ 13:05:20
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0