Tisdag

Är uppe tidigt för att åka till gymmet. Passet börjar inte förns halv 10 men när man måste åka buss så får man gå upp i ottan. Haha. Ännu en anledning till att skaffa körkort ;o)

30 min core står på schemat. Jag kom på den brilljanta idén att eftersom jag hatar att träna magen så får jag gå på core-pass. Då blir det nog lite roligare i alla fall =o)
Sen ska jag fortsätta träna ryggen efter det och även axlarna.

Sen ikväll är det "Sats Dans" som gäller. Sista gången på 4 veckor som jag kan vara med på det. Sen är det lektioner på körskolan varje tisdagkväll som gäller innan jag kan vara med igen. Och då har dom förmodligen bytt "nummer" på dansen.

Nej nu ska jag gå till bussen om 10 minuter. Dags att borsta tänderna, fylla vattenflaskan och packa ner skorna.
Vi hörs vid lunch-tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0