Stockholmsnatten

Vilken underbar kväll det blev. Först kollade vi på ett band som spelade på Mosebacke. Riktigt bra var dom. Sen gick vi vidare till nåt ställe som hette nånting som ligger nånstans (lokalsinnet är inte det bästa). Under kvällen dracks det för många drinkar ;o) och vi har pratat, skrattat och jag och en kille ritade upp vår framtid på ett vykort (se bild). Riktigt sköna människor som jag gärna träffar igen. Tack T för att jag fick följa med =o

Hmm.. jag kom på att jag kan ha skrivit mitt namn och telefonnummer på ett vykort där inne. Jag hoppas att personalen slängt det, hahaha!

När kvällen var slut åkte jag och T hem till honom och sov. Det var mindre roligt att vakna upp i morse och känna att huvudet håller på att explodera. Men runt lunchtid mådde jag kanon, men nu har jag skallebank igen. Känner att jag behöver äta också. Magen skriker snart...


Min framtid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0