Städmani

När jag kom hem ifrån gymmet slänge jag mig i duschen och jag vet inte vad som hände där men när jag kom ut ur badrummet fick jag världens städmani. Men det behövdes för i princip hela min garderob låg på golvet. Eller alla träningskläder i alla fall (det enda jag går runt i nu för tiden känns det som). Så nu har jag slängt i tvätt i maskinen, plockat upp allt skit på rummet och dammsugit. Jag hittade t.om. ett linne bakom byrån som jag inte ens kännde igen. Jag beställde det för länge sen men har aldrig använt det. Konstigt när det hamnade bakom byrån. Så när jag såg det kände jag inte igen det först, men sen trillade poletten ner. Hur städat har man då om man hittar kläder man inte ens visste att man ägde? Skärpning på mig!

Nu ska jag ladda om maskinen och hänga upp tvätten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0