Som i skolan

Varje tisdag och torsdag i 4 veckor ska jag på teorilektion på bilskolan. Och till varje gång har vi sidor vi ska läsa i boken och hemuppgifter att göra till. Känns som när man gick i skolan. Och precis som när jag gick i skolan skjuter jag upp min "läxa" till sista stund. Det var alltså detta jag skulle göra idag så jag hade det gjort. Jag har fortfarande inte rört boken och imorgon är det torsdag. Jag har 87 sidor att läsa och 20 frågor att svara på. Kanske är det dags att sätta igång nu? Dags att bevisa att man är vuxen och inte går i skolan längre... Ha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan ! :) Sugen på att prova en Aloe Vera Gel dryck som rensar magen på slaggprodukter eller

varför inte en Aloe Vera Propolis kräm som hjälper jätte bra mot torrhud eller kanske

en Aloe Vera Heat kräm som hjälper mot spända nackar & ömma muskler !

Jag har det & ännu mer..

Gå in på min blogg http://idamanson.blogg.se & beställ !

// Ida

2009-02-19 @ 00:03:34
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0