Som en groda utan ben

Hopplös! Jag har inte pluggat nånting på teorin inför imorgon. "Så skönt mellan torsdag och tisdag för då har man hela helgen på sig att plugga". Jo men visst. Nu är det måndag och jag har ännu inte öppnat boken. Jag har helt enkelt glömt bort. Jag kommer inte ihåg att jag har den där jäkla teorin.

Så idag måste jag plugga. Men jag ska även till gymmet och köra armar. Tur att det typ är noll människor där vid lunch-tid när jag tränar för jag är inte så jäkla het med mitt munsår på kinden.

Massagen jag fick igår med tigerbalsam verkar ha hjälp. Jag kan gå 98% normalt nu och det gör inte längre ont av att ligga ner. Det var också betydligt lättare att gå på toaletten i morse. Så jäkla skönt att det är på väg att släppa. Nu återstår bara att aldrig mer träna benen. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0