Snart dags att bege mig

Alldeles straxt ska jag bege mig till bilskolan för den tredje teorilektionen av sju. Och jag känner mig riktigt väl förberedd faktiskt trots att jag började plugga igår. Men jag läste igenom sidorna två gånger och idag har jag suttit med frågorna i Hemuppgiftsboken och i princip allt sitter. Så efter kvällens lektion kommer jag kunna det stycket galant.
Jag satt även framför datorn igår och tränade på körkortet med det där programmet (vad det nu heter). Och jag kunde massor. Det kändes enkelt när jag gjorde det.

Det börjar kännas bättre nu med nervositeten inför hela körkortsgrejen. Nu vet jag att jag faktiskt får in något i huvudet =o)

Nej nu ska jag åka...

Kommentarer
Postat av: Ida

you go girl!! snart har du det :D

har du bokat tid för nått av det ännu? eller just de, det är ju på samma dag.. :) har du bokat?



skulle bara säga att dryckerna börjar gå åt nu, om du var sugen på en? det kostar ca 70:- frakt ! kramis

2009-02-24 @ 18:19:09
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0