"Smaker ifrån hela världen"


Varje ons-fre kan man köpa en kokbok med Expressen i affärerna. Det har hittills kommit ut 14 stycken av 20 och jag har köpt dem alla. Kokböcker kan man ju aldrig få för många av. Och när det är en hel serie så är det ju extra roligt att ha dom. Eller är det bara jag som tänker så?

Just den här serien är extra rolig att ha då det är recept ifrån hela världen. Det är ett land för varje kokbok. Det finns USA, Kina, Asien, Frankrike, Italien osv. Det är väl roligt att ha? Jag tycker det i alla fall och jag kommer säkert ha glädje av mina kokböcker i många år framöver =o)  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du har ju en ganska udda smak så jaaa för dej kanske ;-)

2009-02-09 @ 11:15:05
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0