Pulsklocka

Imorgon är det kondition som står på schemat. Jag tänkte att jag skulle springa på bandet. Kolla dagsformen. Frågan är om jag vågar visa resultatet för er läsare ;o)

Dock har jag ingen pulsklocka. Det kanske man ska invistera i härnäst. Det är ju faktiskt bra att ha en. Men jag vill ha en snygg klocka. Vart kan man hitta snygga pulsklockor?

Denna var rätt snygg. Den svarta. En simpel modell är precis vad jag vill ha. För många funktioner är ingen idé för jag fattar ändå inte och kommer inte använda dom. Dessutom vill man ju inte hålla på med klockan och trycka på en massa knappar samtidigt som man tränar. Enkel och lätthanterlig ska den vara!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har en rosa. Fick den när jag började prenumerera på en tidning, vet dock inte hur den funkar haha.

2009-02-05 @ 19:38:41
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0