Pill

Jag gillar att ha en träningsplanering för varje vecka så att jag inte glömmer bort någon muskelgrupp eller råkar lägga in två likadana pass efter varann. Sen så måste jag inte följa planeringen slaviskt, men det är skönt att ha en.

Den här veckan blev det bara pannkaka av träningen. Så nästa vecka måste jag se till att planera lite bättre. Sitter nu och kollar över schemat för att se vad jag ska göra. Men jag får inte riktigt ihop det. Det blir nog ingen gruppträning som det ser ut nu. Spinningen på tisdag och lördag är redan fullbokade och på tisdag när det är dans är jag på bilskolan.
Och eftersom träningen blev lite klen den här veckan så borde jag nog koncentrera mig på styrketräningen nästa vecka. Se till att varje muskelgrupp får sin träning som den ska.

Jag har lite att klura på. Vi får se hur schemat blir när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ne jag har inte riktigt kommit igång ännu, men jag har pratat med folk som dricker det & dom känner skillnad, tex. om man haft problem med att sköta magen varje dag, så blir det bättre, man blir piggare m.m. så jag tror stenhårt på det !! Jag kommer inte kunna komma igång förens på onsdag.. Men är du sugen på att testa så hojta till :) för på onsdag har jag produkter hemma.. Du har nöjdkundgaratin !! :) Om du vill kan jag berätta mer om produkterna, det kommer jag oxå göra i bloggen sen :) pusspuss

2009-02-15 @ 11:04:20
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror dom ligger runt 300, typ 290:- men jag kan kolla närmare på det på onsdag :) du får gärna göra lite reklam för mig runt om där uppe om du vill ;) hehe.. puss

2009-02-15 @ 12:12:02
URL: http://manson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0