Nästa veckas bokade klasser

Nu har jag bokat in nästa veckas gruppass på gymmet. Det kanske eventuellt blir ett pass till på lördagen om jag är hemma och om jag känner att jag orkar. Jag har en del inbokat för veckan. Men jag vill så mycket. Det är ju så kul så jag vill göra allt=o)

Måndag

18.30-19.25                        Spinning


Tisdag

9.30-10.00                          Core

18.30-19.15                        Dans


Torsdag

10.00-10.55                        Pilates


Fredag

9.30-10.25                          Muskel


Förutom dessa ska jag ju styrketräna också. Vi får se hur det går. Jag måste ju inte göra allt. Jag slänger upp en fullständig träningsplanering senare där allt är med... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0