Lördag

Hade velat svänga förbi gymmet idag, men det hann jag tyvär inte pga dålig planering. Jag är så gott som frisk idag. Vaknade med torr näsa vilket är tummen upp =o)
Nej idag har jag haft fullt upp. Klockan 12 åkte jag och mamma till Barkarby och handlade födelsedagspresenter till  födelsedagsbarnen vi ska fira imorgon. (Hade jag vetat att vi skulle åka vid 12 hade jag hunnit träna på morgonen, men jag viste inte att vi skulle åka då förns jag vaknade idag).
Sen när jag kom hem började jag med kakbaket direkt och har hållit på tills nu. Eller nja... för en halvtimme sen kanske. Jag har hunnit äta middag också. Mammas köttgryta. Mums!

Ikväll är det melodifestivalen som gäller som vanligt. Utan att ha hört ett enda bidrag i förväg hejjar jag automatiskt på snygg Erik. Jag vet det är två killar till men dom är inte i närheten av att va lika snygga som Erik ;o)

Nu ska jag pyssla lite tills det börjar klockan 20.00.
Ha en underbar lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0