Let´s dance

Det är 9 timmar sedan jag tränade och jag har inte duschat förns nu. Haha. Jag har inte haft tid. Men nu är jag fräsch och ska krypa ner i sängen och titta på Let´s Dance.
Fatta vad mycket dom tränar. Runt 6 timmar per dag 6 dagar i veckan.  Jag skulle med vilja gå på deras "bootcamp".  Man får ju sån snygg kropp av att dansa. Vore kul att testa på. Fast jag skulle aldrig kunna byta ut min älskade styrketräning =o)

Nej nu börjar det. Och chokladen lockar på mig ;o)


Nej jag ska inte äta allt ikväll ;o)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ååååh vad gott!! och jag som inte har nån choklad hemma :( åh nu kommer jag bara tänka på choklad hela kvällen, varför skulle jag gå in hit för ;)

2009-02-13 @ 20:57:10
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0