Hemma!

Det blev en lång dag idag. Nu först kom jag hem.

Lunchen inne i city var riktigt trevlig. Åt jättegod mat och jag och J hade massor att prata om ;o)
Sen blev det lite shopping (för J´s del, jag tittade på, haha) innan vi skiljdes åt. Jag hoppas att vi gör om det snart =o)

(Sen blev det en snabb visit på Odenplan, men det var ett stort jävla misstag. Ett kapitel som kommer raderas ur mitt liv. Men men. Man lär sig nåt varje dag...)

Mamma och lillebror hämtade upp mig på stationen i Bålsta och så åkte vi till Becca för klippning.  Ja inte jag då men lillebror och mamma. Men jag ska med klippa mig snart =o)

Nu har jag kastat i mig ett par pannkakor och ligger nu och tittar på "Du är vad du äter" samtidigt som jag surfar runt lite på webben. Jag ska försöka somna tidigt ikväll då jag måste upp tidigt imorgon och åka till gymmet och pumpa lite.

Imorgon åker även mamma och pappa bort för helgen så jag och lillebror är helt solo i 2½ dagar. Fasiken vad nice, men jag kommer sakna mina älsklingar (hundarna)..

Nej nu ska jag surfa runt lite innan det är dags att tvätta av sig och fortsätta kolla på tv ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0