Helgen

Helgen har varit otroligt lugn. Jag har inte tränat nånting. Vilar upp mig inför nästa veckas fullbokade träningsschema =o)
Har tittat på film helgen igenom. Jag har precis tittat klart på Seven Pounds med Will Smith. Jag började titta på den vid 3-tiden och blev klar nu. Den var så dålig att jag var tvungen att pausa flera gånger och göra annat emellan innan jag kunde fortsätta titta. Är riktigt besviken då jag förväntade mig en riktigt bra film i vanlig Will Smith-anda. Men icke.

Om knappt 1½ timme börjar Beck - Flickan i jordkällaren och jag kommer självklart titta på den. Jag älskar Beck-filmerna. Och visste ni att allas vår söta Björn Gustafsson är med i den? Ni vet paret i skogen som hittar den döda flickan. Där är han =o)

Nej nu ska jag se om jag kan göra något åt mitt fruktansvärda chokladsug jag haft sen middagen. Man vet att man börjar bli gammal när man känner ett chokladsug efter maten ;o)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tönt, den va ju bra! Lite halv seg men den gjorde sej på slutet ju!

BECK haha

2009-02-09 @ 07:48:28
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0