Helg

Fan vad snygg jag kände mig på gymmet idag. Hade min nya rosa topp på mig och håret i hästsvans och luggen ner. Jag var dessutom riktigt jäkla smal och snygg i spegeln som satt på väggen där inne. Och sen när man pumpat musklerna ett tag så dom syntes lite grann. Oj oj. Jag var riktigt het ;o)

Efter träningen hämtade mamma upp mig och så åkte vi till centrum för att inhandla all föda jag och lillebror behöver när vi är solo hemma i helgen.
Men först tog vi en titt inne i den nya skoaffären som har öppnat på övervåningen. Och jag säger bara det. Jag hittade typ 10 par jag hade kunnat köpa direkt. Jag skulle aldrig gått in där, haha. Jag älskar skor så det var rena rama paradiset där inne =o)

Så, maten då. Ikväll blir det taco. Vi passar alltid på att äta det när vi är ensama hemma för pappa tycker inte om det. Och imorgon blir det en romantisk valentine dinner för två med fläskfilé, klyftpotatis och sås. Mums! Så det ska nog inte gå någon nöd på oss här imorgon. Dessutom ska vi baka bullar och kakor som jag inte hann göra i veckan. Plus att jag tänkte att vi skulle göra en kladdkaka till efterrätt imorgon ;o)
Jag och lillebror kommer äta ihjäl oss i helgen, hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0