Godmorgon!

Gårdagens träningspass tog på krafterna och jag var riktigt trött igårkväll. Så klockan 22.00 slocknade jag med Foppa i famnen. Och vaknade nu klockan 10. 11 härliga timmars sömn (drar av en timma för nattens toalettbesök och tid för att somna om). Jag har inte sovit så många timmar på länge och riktigt skönt var det.
Men jag känner att jag har träningsvärk idag i ryggen och nacken?! Spände jag nacken så när jag körde core-passet? Inte bra alls, alla vet ju att man inte ska spänna nacken. Men det är inte lätt när man inte är van vid att träna bålen. Som ni vet så är det det tråkigaste jag vet och hoppar gärna över den biten. Men jag blir väl bättre med tiden =o)
Men att jag har träningsvärk i ryggen är bara bra. Då vet jag att det tog det jag körde igår. Rodden och latsdragen. Lovely!

Vilodag idag. Känner att jag vill träna idag i alla fall, men jag ska inte. Då kommer jag säkert bara pajja för mig själv och inte orka träna torsdag och fredag som jag har tänkt. 4 dagar i rad kanske är lite väl att ta i när man inte tränat så länge än. Så jag låter bli. Vill jag så kan jag ta ett extra pass i helgen i såna fall.

Så... vila idag... vad gör man då?? Haha!
Ska börja med att göra frukost i alla fall. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0