Fullt ös en fredagkväll...

Inte riktigt. Klockan är inte ens 8 och jag vill sova. Är så jäkla trött. Jag vet inte vad det beror på för sovit har jag gjort inatt...

Har suttit och kollat runt lite hur man ändrar bloggdesignen som jag vill ha det. Fy vad jobbigt säger jag bara. Koder hit och dit och kopiera in texten här, här och där. Jag blir alldeles snurrig. Ska jag börja med det kommer det ta hundra år innan jag är klar. Om ändå någon kunde fixa det åt mig, haha. Gratis *blink blink*

Nej usch, jag vill verkligen sova nu. Jag får borsta tänderna och göra mig sängklar och sen slå på Let´s Dance och helt enkelt titta tills jag somnar...

Godnatt på er era pigga fredagspinglor som ska parta hela natten lång!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha gör du så..

o så ska jag kolla frakten :)



lets dance ikväll eller?

2009-02-20 @ 19:59:37
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0