Förebild

Nej jag menar inte förebild som i att ha någon som förebild. Jag tänkte mer på före-bild. Jag borde ta en underklädesbild på hur jag ser ut nu så att man har något att jämföra med sen i sommar då jag borde vara i bättre form. Men jag kommer inte våga visa upp den här. Kanske i sommar då om jag nu har förbättrat mig. Annars är det ju bara pinsamt, haha. Jag kanske borde ta mina mått också. Dom kanske jag skulle våga mig på att redovisa här, eller? Nej jag ångrade mig på en gång. Jag gör samma sak där. Väntar till sommaren och ser om det finns något att redovisa... ;o)

Blev nog bara nonsens av det här inlägget, men jag skrev det mer som en påminnelse till mig själv. Att komma ihåg att ta bilder och mäta. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0