Expert på vägmärken


Nu har jag suttit en stund med trafikskolan på datorn och svarat på alla frågor om vägmärken. Av 313 frågor hade jag bara 5 fel. Är man expert eller vad? Hihi!

Jag ska läsa igenom sidorna för kvällens lektion och sen svara på hemuppgifterna och sen ska jag nog inte plugga ner teori idag.
Ja just det. Igår bokade jag in min första körlektion. Så på onsdag 09.30 ska jag köra i en övningsbil för första gången. Jag är skitnervös, haha. Jag har ju gjort på mitt sätt när jag har kört med mamma. Tänk om hon på onsdag bara fel, fel, fel!!! Så där kan du ju inte göra! Haha. Då kommer jag få panik och så kommer jag vara nervös för allt. Kopplar jag fel, var jag för hård på gasen, skulle jag inte gjort så, osv.

Nej nu ska jag koka gröt och äta så jag får kolhydrater till hjärnan så jag kan plugga effektivt sen =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0