Du är vad du äter


Om knappt en timme börjar årets säsong av Du Är Vad Du Äter på Tv 3. Egentligen gillar jag inte det programmet sådär jättemycket för det är så extremt. Och ganska otydligt. Många tror att man måste leva sådär extremt för alltid och blir på så sätt avskräckta. Men jag ser Annas metoder mer som en "kickstart" för att sen återgå till en "normal" levnadsvana. Men det är inget ämne jag vill gå in på nu.
Vad jag vill komma till är att det är intressant att titta när det är kändisar med. Ikväll är det Sanna Bråding som är med i programmet. Det är kul att se vad våra kändisar har för matvanor, hur dom lever "privat". Hur ohälsosamma dom är. Visst är det interssant att se "vanliga" människor som är med i programmet också i "studiesyfte". Men i längden blir det lite samma sak. En person lever ohälsosamt, får en kickstart av Anna Skipper och så rasar dom i vikt under de 8 veckorna. Nej... det är inte så roligt att se efter några gånger...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en tv-kväll =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0