My day

Så det blev ingen träning idag. Känner lite panik då jag inte tränat på tre dagar nu. Men vad gör man när man är snuvig?! Däremot ska jag träna imorgon oavsett. Lite styrketräning har ingen dött av. Konditionsträning är en sak för då får hjärtat jobba extra hårt om man är förkyld. Men lite lugn styrka kan väl inte skada?
Så klockan 8 imorgon ska jag gå upp och bege mig till gymmet för ett core-pass följt av lite styrka för rygg och axlar =o)

Men jag har inte legat på latsidan idag bara för att jag är lite förkyld. Jag har vart på centrum med morsan och handlat, sen har jag som ni redan vet skrivit in mig på körskolan. Och så har jag lagat middag till mig och pappa och pluggat körkortsteori =o)

Det där jäkla körkortet är jag riktigt orolig för. Jag har inte direkt något plugghuvud. Det jag läser har jag redan glömt bort när jag kommer till nästa rad. Och bilar och bilkörning är inte direkt mitt favoritämne. Så hur sjutton ska jag få in allt i mitt huvud? Några bra förslag på hur jag ska göra för att komma ihåg allt?
Jag har köpt två kollegieblock som jag tänkte använda. Ett på teorilektionerna och ett som jag tänkte anteckna i samtidigt som jag läser teoriboken hemma. Typ det viktigaste. Men för mig som inte kan någonting lär väl jag anteckna hela boken. Haha! Förstår ni nu varför jag är nervös inför detta? Och varför jag har väntat tills jag är 23 med att ta det. Hur ska jag klara av det?
Bra start. Jag tvivlar på mig själv innan jag ens har börjat. Jaja, bara att kämpa på och göra mitt bästa och hoppas att det ska räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0