Dagens träning

♦ 45 minuter "SatsDans"

Det var ett riktigt roligt pass och det var en del "skaka rumpa" också. Men jag är så otroligt blyg i början och vågar inte ta ut rörelserna. Men efter några gånger släpper det nog.

Hur gick det med min otroligt dåliga koordination då?
För att vara första gången så tycker jag att jag klarade mig rätt bra. Men jag måste stanna upp hela tiden och kolla vad som händer. Men det är samma pass i 3 månader och sedan byter man låtar och dans. Så efter några gånger borde koreografin sitta och det blir mer "träning" av det. 45 minuter går snabbt och när man stannar upp hela tiden för att se vad dom gör så hinner man inte få upp pulsen riktigt. Men som sagt, efter några gånger sitter det nog och jag kommer nog ge det en chans till ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0