Canceled

Jag åker inte till gymmet idag. Utan att överdriva så kan jag fan inte gå. Jag har aldrig haft en sån träningsvärk i hela mitt liv och jag har tränat i många år (friidrottade mellan 5 och 15 års ålder bl.a). Det gör ont även när jag ligger ner. Jag höll på att dö när jag gick på toaletten i morse. Jag kan inte sätta mig ner...

Munsår har jag fått också under natten. Jag får alltid det under natten. Ni vet reklamerna för munsårsalva, typ Anti, där dom säger att man ska börja smörja redan när man känner att det är på väg. Man känner nå stickningar i huden. Men det är ju omöjligt när man får det under natten. Jag bara vaknar upp en morgon och där är det.

Tur att jag alltid har Anti hemma. Men det är snart slut så det blir en tripp till Apoteket innan vi åker till kalaset...

Nej om man skulle ta och försöka bli människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0