Bananas are for monkeys


Idag drack jag min första Gainomax-recovery. Tänkte att jag skulle börja dricka en sån efter varje träningspass. Ända sedan tiden i Malung har jag vart sugen på att börja med proteindrinkar. Men än så länge får det vänta. Jag har ju nyss kommit igång igen och det låter lite överambitiöst för en nybörjare. Och tjej dessutom. Så till att börja med så kommer jag köra med Gainomax. Perfekt ersättning att ta direkt efter passet då man behöver fylla på depåerna snabbt. Jag vet ju vad kosten betyder för träningen och själv slarvar jag en hel del för att träna som jag gör. Så jag tror att det här är en bra lösning för mig. Jag vill ju inte bryta ner mer än vad jag bygger upp.

Dock är jag lite osäker på om det är tillräckligt med protein i. Men enligt deras hemsida ska det räcka. Jag får prova helt enkelt. och se om det fungerar.

Vill ni läsa mer om Gainomax gå in på deras hemsida www.gainomax.com

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe taack, det behövdes verkligen :)

2009-02-16 @ 16:11:09
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0