Avbokad

Jag har avbokat Pilates-passet imorgon. Jag hinner inte med det eftersom jag ska åka in till city och luncha med J. Jag får åka till gymmet tidigare och träna själv innan jag åker istället. Jag åker ju hellre och lunchar med J. Pilates kan jag ju alltid pröva nästa vecka... 

Frågan är bara vad jag ska träna imorgon istället? Jag hoppade ju armarna i måndags då jag var snorig. Men å andra sidan ska jag på muskel-pass på fredag och då lär armarna få ordentligt med träning. Jag kanske ska köra kondition imorgon istället? Så får det nog bli =o)

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Oh nej. Använder du Explorer eller Firefox?

2009-02-11 @ 20:20:51
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Nej, det är fler som har problem.. Fasen också. Men det är bara explorer. För jag använder Firefox och det funkar utmärkt.

Men jag har mejlat de nu så jag hoppas de fixar till det!

Tack för att du sa till.

2009-02-11 @ 20:32:30
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: mullemeck

hej å håå marie!

tänkte bara skvallra om min bilddagbok.

knorrig.bilddagboken.se

jag har knappt varit in på vanliga bloggen på senaste tiden.

hoppas att du lever å har hälsan. det verkar så iaf :)

kraaam

2009-02-12 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0