Aloe Vera

Min vän Ida nere i götet har börjat sälja Aloe Vera produkter och självklart vill jag tipsa er om detta.

Hon säljer drycker, krämer och annat. Hudkrämerna har jag hört ska fungera otroligt bra. Mamma har en av krämerna och den fungerar jättebra. En vän till mamma har ett barnbarn som led av eksem som hon blev av med efter att börja smörja med aloe vera-krämen.
Dock kan jag inte använda dom själv då jag är allergisk emot hudkrämer =o(

Dryckerna har jag också hört av folk som har testat att det ska fungera väldigt bra. Dessa är jag själv sugen på att prova.

Är ni intresserade och vill köpa så gå in och kolla produkterna på Idas blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första TACK för reklamen hjärtat !! <3



O jag prata med min handledare nu & hon sa att den nectar är inte mer klumpar i än den vanliga Gel, den som det är lite mer klumpare i är Peachen, alla hennes barn dricker nectar för den smakar bäst :)



Du dricker ungefär en halv deciliter på morgonen innan frukost, alltså på tom mage, sen är det bra om du försöker dricka mkt vatten under dagen..

Det är bra om du har den i kylskåpet, då har den längst hållbarhet (3mån), det går att ha den utanför med men då håller den bara i 1mån..



om du har några mer frågor är det bara att ställa dom;) puss

2009-02-19 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0