Varning till känsliga läsare...


Fjolårets jättespindel som klättrade på min vägg...

Låg i sängen med datorn i knät (som vanligt) och ser något i ögonvrån. Kollar på väggen och se världens jävla SPINDEL. Oh my fucking god fick jag ur mig och sen sprang jag ut och hämtade dammsugare fort som fan och dammsög upp den jäveln. Stängde fönstret så inga fler kommer in. Nu blir det till å svettas om nätterna igen men hellre det än att fler spindlar ska komma och gästa mig i sängen.
Nu kommer jag drömma mardrömmar inatt om att spindeln kryper ur dammsugaren eller nåt =/

Kommentarer
Postat av: kusse

BBBBBBBBBBLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 07:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0