Vad nu då?

Jag har nyligen (för en halvtimma sen) kommit hem till mig och när jag loggar in möts jag av 10 nya kommentarer. Vad är det som hänt nu undrar jag? Haha. Jag får ju typ aldrig kommentarer!! Aja, trevligt var det i alla fall så tro inte jag klagar. Ni är så välkomna så =)

Nu har jag som sagt kommit hem till mig. Soffan hemma hos storebror och svägerskan går ann men sängen hemma är liiite bättre. Plus att jag har min älskling här som mötte mig med stor glädje och massa pussar när jag kom hem. Hon har saknat mig min lilla goshund ♥
Hazel har redan krupit ner under täcket och nu ska jag göra detsamma och gosa heeela natten med min älskling, för tidigt imorgon bitti åker hon bort med mina föräldrar och kommer inte hem igen förns till kvällen =(


Mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0