Träning på gång

Jag sover alltid med mitt fönster helt öppet för att det blir så jäkla varmt annars. Men tidigt i morse vaknade jag av att det var iskallt i rummet och jag höll på att frysa rumpan av mig. Reste mig upp och stängde fönstret men då åkte den lilla värmen som fanns kvar under täcket ut. Fy så kallt det var. Låg och huttrade. Tyvärr så är det nog så att det nu är dags att inse att sommaren börjar gå mot höst. Även som solen skiner så är det inte alls samma värme ute längre =(

Jag tänkte att jag skulle bege mig mot gymmet snart. Vet dock inte vad jag ska köra. Får väl åka dit och se vad jag känner för där och då. Funderar på att gå på muskelpasset imorgon bitti och där blir det en del ben och armar så jag kanske ska köra rygg och mage idag.  Aja, vi får se vad det blir helt enkelt. Nu ska jag i alla fall klä på mig och bege mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0